Dag 2 + 3 - Reisverslag uit Laurel, Verenigde Staten van De Broekmannen - WaarBenJij.nu Dag 2 + 3 - Reisverslag uit Laurel, Verenigde Staten van De Broekmannen - WaarBenJij.nu

Dag 2 + 3

Door: Kaat

Blijf op de hoogte en volg De Broekmannen

30 Mei 2013 | Verenigde Staten, Laurel

Na de 1e blog op dinsdag nog even gegeten bij n steakhouse aan de overkant. Daarna geprobeerd naar de Voice te kijken maar na 1 liedje zakten de oogjes al neer, 21.15 uur. We hebben t maar opgegeven. De volgende ochtend om 5 uur weer fris en fruitig!
Rond een uur of 8 op pad gegaan, eerst langs de Walmart voor wat proviand. Daarna over de highway 78 via wat leuke kleine plaatsjes als Via Rica en Tallapoosa naar Birmingham. Onderweg nog wat gevangenen aan het werk gezien langs de weg, grote auto erbij waarop staat prisoner work en de mannen hadden een zwart wit gestreept boevenpak aan met daarover een oranje veiligheidsvest. Hilarisch, het leek wel de jaren 50!
Even wat foto's geschoten bij de Alabama grensovergang en de klok weer een uur terug gezet! Daarna door het groene landschap van Alabama gereden. Heuvels, veel bomen en grasweilanden. Her en der een boerderij. Onderweg nog gestopt bij een outlet centre voor een paar All Stars voor de baas.
Uiteindelijk gestopt in Tuscaloosa voor een overnachting in The best value inn. Het is heel warm en een mooie zonnige dag, 90F ofwel 32C.
's Avonds kwam er een tropische bui voorbij, 10 minuutjes en daarna weer zon. Gegeten bij The Outback en uiteindelijk na een benefit-show voor de slachtoffers van de Oklahoma tornado's op tv gaan slapen tegen 10-en.

Vandaag om 6 uur wakker, jaja we hebben uitgeslapen. Even 2 bolletjes met pindakaas en wat jus en daarna op pad! We rijden vandaag naar Laurel in Mississippi. Onderweg nog genoten van "Play me some old Alabama", Journey en the good old Radar Love van de Earring op de radio. Eerste stuk weer over de binnenwegen tot aan de grens van Mississippi. Weer een grensfotootje, gelukkig blijft de klok nu gelijk. Ben toch al helemaal de weg kwijt. Laatste stuk over de snelweg gereden en even gestopt bij een JC Penny's voor een leuk spijkerjackie. Uiteindelijk belanden we bij een Econolodge in Laurel begeleidt door een lekker fris tropisch buitje. Nu is het bewolkt maar de temperatuur nog steeds hetzelfde. Vanavond Mexicaans????

• 31 Mei 2013 - 02:16

Rebecca:

Heb je rekening gehouden met kofferspace? Op dit tempo heb je straks een extra koffer nodig op de terugreis..

• 01 Juni 2013 - 15:23

De Broekmannen :

Zeker Rebec, expres 2 nieuwe koffers gekocht, haha!

• 01 Juni 2013 - 19:14

Sis En Co:

En.........al een beetje bekomen van de Alligatorworst?! Klinkt allemaal toppie hoor!
    Hit the road!