Atlanta, here we come! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van De Broekmannen - WaarBenJij.nu Atlanta, here we come! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van De Broekmannen - WaarBenJij.nu

Atlanta, here we come!

Door: Kaat

Blijf op de hoogte en volg De Broekmannen

28 Mei 2013 | Verenigde Staten, Atlanta

Vandaag is de dag dat wij weer beginnen aan een mooi rondritje door Amerika, the Deep South dit keer! We vlogen op Atlanta en de vlucht ging perfect met Delta, auto opgehaald bij Alamo en nu voor de 1e nacht in het Motel 6, vlakbij het vliegveld. Straks even een lekker hapje doen bij een steakhouse en hopen dat we nog een paar uurtjes kunnen doortrekken voordat we omvallen.
Morgenvroeg op pad, door Alabama!

Deze 1e blog is om even te testen of het werkt via waaarbenjij.nu zodat we jullie kunnen genieten, vermoeien, verblijden en/of jaloers kunnen maken tijdens ons vakantie!

• 28 Mei 2013 - 23:57

H&M:

Aaaaaah! Beeeetje jaloers! He, eet smakelijk, slaap lekker en have fun! Enne...........rij voorzichtig!

Greetz and a big hug!

Sis and Co.

• 29 Mei 2013 - 09:01

Conny:

Jaloers ..... welnee ...... lijkt maar zo. Ik wil ook!!!!!!!!

• 29 Mei 2013 - 18:28

Co En Annie:

Hallo. Dat word een hele mooie muzikale reis. Wij gaan jullie volgen.
    Groetjes

• 29 Mei 2013 - 23:18

Rebecca:

Lekker stiekem een beetje meereizen..ik paste niet in de koffer!

• 30 Mei 2013 - 11:33

Eric En Katja:

Jullie gebruikelijke najaarsreis in Amerika nu in het voorjaar? Hoe dan ook: heel veel plezier!